Kontaktai

Plungės rajono savivaldybės administracija

Ikona

Atvykite

Vytauto g. 12, LT-90123, Plungė

Išvalyti
Mero institucija Ikona

Vytauto g. 12, LT-90123 Plungė

Dėl priėmimo pas Savivaldybės merą ar mero pavaduotoją kreiptis į Protokolo skyriaus specialistę Martyną Piekuvienę (311 kab.),

tel. (8 448) 731 34, el. paštas priimamasis@plunge.lt

Pareigos Vardas Pavardė Telefono nr. El. paštas Kabineto nr.
Meras Audrius Klišonis +370 698 48648 (8 448) 731 11 audrius.klisonis@plunge.lt 312 Ikona

Biografija

Gimė 1964 m. gegužės 15 d. Rokiškyje, mokytojų šeimoje.

1982 m. baigė Rokiškio E. Tičkaus vidurinę mokyklą.

1987 m. baigė Kauno medicinos instituto (dabar – Kauno medicinos universitetas) Farmacijos fakultetą ir įgijo provizoriaus specialybę.

Tais pačiais metais pradėjo dirbti Plungės rajono Alsėdžių vaistinėje vedėju.

1992 m. įsteigė A. Klišonio komercinę firmą „Inesa”- tai buvo viena pirmųjų privačių vaistinių Vakarų Lietuvoje.

2003 m. Plungėje įsteigė šeimos kliniką  „Inesa“.

1989 – 1990 m. – Plungės rajono liaudies deputatų tarybos deputatas.

1990 – 1995 m., 1997 – 2000 m., 2004 – ir šiuo metu – Plungės rajono savivaldybės tarybos narys; nuo 2014 m. – Plungės rajono savivaldybės meras.

2000 – 2004 m. Lietuvos Respublikos Seimo narys, Sveikatos reikalų komiteto narys, Seimo delegacijos Baltijos Asamblėjoje vadovas. Už darbą Baltijos Asamblėjoje apdovanotas Baltijos Asamblėjos medaliu.

2010 – 2012 m. – Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro pavaduotojas.

Nuo 1994 m.  – Plungės „Rotary” klubo narys, 2013 – 2014 m. klubo prezidentas.

2001 – 2002 m. – Lietuvos dziudo federacijos prezidentas.

2005 – 2007 m. –  Lietuvos regionų krepšinio lygos viceprezidentas.

Nuo 1992 m. – Lietuvos liberalų sąjungos, vėliau – Lietuvos liberalų ir Centro sąjungos (LiCS) narys, nuo 2003 – 2014 m. – LiCS valdybos narys, partijos pirmininko pavaduotojas. Nuo 2014 m. –  Lietuvos Respublikos liberalų sąjūdžio narys, tarybos narys.

Angažuojasi sveikatos apsaugos sistemos srityje. 2007 m. dienraščio „Lietuvos sveikata“ surengtuose rinkimuose pripažintas „Metų vadybininku“.

Pomėgiai: vandens turizmas, kalnų slidinėjimas, krepšinis.

Moka vokiečių, rusų kalbas.

Žmona Inesa Klišonienė – provizorė.

Turi 2 vaikus: sūnų Vytautą  ir dukrą Jomantę.

Mero pavaduotoja Asta Beierle Eigirdienė +370 650 22343 (8 448) 731 22 asta.beierle@plunge.lt 310 Ikona

Biografija

Asta Beierle Eigirdienė gimė 1963 m. balandžio 22 d. dabartinės Rietavo savivaldybės Girėnų kaime, agronomų šeimoje.

1981 m.  baigė Naujosios Akmenės Ramučių vidurinę mokyklą.

Turi aukštąjį universitetinį išsilavinimą. 1981–1986 m. baigė Kauno politechnikos instituto (dabar – Kauno technikos universitetas) Cheminės technologijos fakultetą, įgijo inžinieriaus chemiko technologo kvalifikaciją.

Baigusi studijas, dirbo inžiniere gamybiniame susivienijime „Akmenės cementas“. Paskelbus Nepriklausomybę, 1993–1999 m. dirbo Plungės apylinkės teismo sekretore, teismo antstole.

Sukūrusi šeimą 2000 m.  išvyko gyventi į Vokietiją. Gyvendama ir dirbdama Vokietijoje baigė Ennepe-Ruhr Witten kolegiją, įgijo pramonės vadybininko specialybę.

Po vyro netekties 2007 m. grįžo į Plungę ir, laimėjusi konkursą, iki 2010 m. dirbo Plungės rajono savivaldybės ekologe.

2010–2011 m. jai buvo patikėtos Plungės rajono savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo pareigos, o 2011–2014 – tos pačios savivaldybės administracijos direktoriaus pareigos.

2014–2015 m. dirbo Europos Parlamento nario Gabrieliaus Landsbergio biure padėjėja. Taip pat  dirbo Europos Parlamento narės Laimos Andrikienės padėjėja, Seimo nario Gabrieliaus Landsbergio visuomenine konsultante.

2014 m. pabaigoje tapo Plungės rajono savivaldybės tarybos nare. 2015-2019 m. ir 2019-2023 m. išrinkta į Plungės rajono savivaldybės tarybą. Darbas Vietos ūkio ir ekologijos bei Ekonomikos, finansų ir biudžeto komitetuose. Buvo patikėtos Etikos komisijos pirmininko ir Kontrolės komiteto pirmininko pareigos.

2019 m. balandžio 12 d. patikėtos Plungės rajono mero pavaduotojo pareigos.

Nuo 2014 m. – Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų Plungės skyriaus pirmininkė.

Puikiai moka vokiečių ir rusų kalbas, taip pat kalba angliškai.

Našlė, turi dukterį Gražvydą.

Domisi politika, menu, laisvalaikiu aktyviai sportuoja, mėgsta gamtą, keliauti.

Žydrūnas Purauskis Mero patarėjas Žydrūnas Purauskis +370 633 50933 (8 448) 731 50 zydrunas.purauskis@plunge.lt 304 Ikona
Savivaldybės administracija Ikona

Dėl priėmimo pas Administracijos direktorių ir direktoriaus pavaduotoją kreiptis į Protokolo skyriaus specialistę Juditą Kaveckienę (210 kab.),

tel. (8 448) 731 54, el. paštas direktoriaus.priimamasis@plunge.lt

Pareigos Vardas Pavardė Telefono nr. El. paštas Kabineto nr.
Direktorius Mindaugas Kaunas +370 640 55428 (8 448) 731 33 mindaugas.kaunas@plunge.lt 210 Ikona

Biografija

Gimė 1982 m. lapkričio 6 d. Žvirblaičių k., Babrungo sen., Plungės r.  Tėvai  –  darbininkai: tėvas – elektrikas,  mama – siuvėja.  1984 m., tėvui gavus naują darbo paskyrimą, su šeima persikėlė gyventi į Palangą. 1997 m. grįžo į Plungę. Čia baigė Plungės „Saulės“ gimnaziją. Mokykloje buvo aktyvus užklasinėje veikloje, puikiai sekėsi mokslai, sėkmingai dalyvaudavo olimpiadose.

Baigęs gimnaziją, 2001 m. įstojo į Vilniaus Gedimino technikos universitetą (VGTU) saugos inžinerijos studijas. Visų studentiškų atostogų metu atlikdavo praktiką priešgaisrinėje tarnyboje. Teko gesinti gaisrus, vykdyti gelbėjimo darbus autoįvykiuose, likviduoti įvairius incidentus. 2005 m. saugos inžinerijos studijas baigė su pagyrimu. Sulaukė įvairių darbo pasiūlymų: dirbti VGTU, Vilniuje Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamente. Bet visada traukė grįžti į Plungę.

Po bakalauro studijų baigimo, vienerius metus mokėsi Mykolo Romerio universitete (MRU) teisės magistro studijose. Tačiau mokslus MRU savo noru nutraukė. Vėliau įstojo į Kauno technologijos universitetą (KTU) viešojo administravimo magistro studijas, jas baigė 2011 metais.

Nuo 2004 m. dirbo Plungės priešgaisrinėje gelbėjimo tarnyboje. Buvo ugniagesys gelbėtojas, inspektorius, vyresnysis inspektorius, vyriausiasis specialistas, Parengties užtikrinimo skyriaus viršininkas, viršininko pavaduotojas. Daugiau kaip 15 metų paskyrė priešgaisrinei saugai Plungės rajone bei Rietavo savivaldybėje. Vadovavimo patirties turi ir kasdieniame darbe, ir ekstremaliomis sąlygomis. Yra Lietuvos tarptautinių komandų narys. LERT (Lithuania emergency response team – Lietuvos paieškos ir gelbėjimo komandos narys nuo 2007 metų) bei LL TAST (Lithuania Latvia Technical assistance support team – Lietuvos Latvijos Techninės pagalbos komandos narys nuo 2015 metų). Nuo 2007 metų nuolatos dalyvavo ES civilinės saugos mechanizmo (EU civil protection mechanism) bei NATO organizuojamuose mokymuose, pratybose Ispanijoje, Švedijoje, Kroatijoje, Vokietijoje, Prancūzijoje, Olandijoje, Austrijoje, Liuksemburge, Latvijoje.

Su žmona Viktorija augina dukrą Jorūnę, sūnų Eimantą.

Kalba anglų bei rusų kalbomis, domisi sportu, kopiuterinėmis technologijomis, įvairiomis inovacijomis. Laisvalaikį mėgsta aktyviai leisti su šeima gamtoje, važinėti dviračiais.

Direktoriaus pavaduotojas Mantas Česnauskas (8 448) 731 54 +370 699 19125 mantas.cesnauskas@plunge.lt 211 Ikona
Architektūros ir teritorijų planavimo skyrius Ikona

Vytauto g. 12, LT-90123 Plungė
El. paštas architektas@plunge.lt

_______________________________

Svarbiausieji Skyriaus uždaviniai yra šie:

1. Įgyvendinti Savivaldybės politiką architektūros ir kraštotvarkos, nekilnojamojo kultūros paveldo išsaugojimo ir kitose srityse.

2. Vykdyti savivaldybei teisės aktais priskirtas funkcijas:

2.1. teritorijų planavimą, savivaldybės teritorijos bendrųjų, specialiųjų ir detaliųjų planų sprendinių įgyvendinimą;

2.2. specialiųjų architektūros reikalavimų nustatymą ir statybą leidžiančių dokumentų išdavimą;

2.3. kraštovaizdžio, nekilnojamųjų kultūros vertybių tvarkymą ir apsaugą;

2.4. adresų (gatvių, pastatų, statinių ir kitų savivaldybės teritorijoje esančių ir jai nuosavybės teise priklausančių objektų pavadinimų, pastatų ir šių pastatų butų ar patalpų numerių) suteikimą ir keitimą;

2.5. savivaldybėms įstatymais priskirtų geodezijos ir kartografijos darbų organizavimą ir vykdymą;

3. Formuoti savitą ir kokybišką Savivaldybės teritorijos urbanistinę-architektūrinę aplinką, bei rajono vizualinį įvaizdį.

 

Skyrius, vykdydamas jam pavestus uždavinius, atlieka šias funkcijas:

1. Teritorijų planavimo srityje:

1.1. rengia teritorijų planavimo darbų programas, atsižvelgiant į subalansuotos plėtros principus;

1.2. dalyvauja rengiant Savivaldybės raidos analizę, prognozes, programas, strateginius planus ir projektus;

1.3. teikia pasiūlymus dėl urbanistinės plėtros, architektūros, kraštovaizdžio formavimo principų ir jų įgyvendinimo Savivaldybės teritorijoje;

1.4. organizuoja savivaldybės teritorijos ar jos dalių bendrojo, specialiojo ir detaliojo planavimo dokumentų, finansuojamų iš Savivaldybės biudžeto, rengimą;

1.5. derina Savivaldybės administracijos užsakymu rengiamų teritorijų planavimo dokumentų sprendinius; atstovauja Savivaldybei kitų planavimo subjektų rengiamų planavimo dokumentų sprendinių derinimo procese;

1.6. rengia ir pateikia išvadas dėl teritorijų planavimo proceso ir procedūrų;

1.7. rengia administracijos direktoriaus įsakymų, tarybos sprendimų, sutarčių projektus, paraiškas planavimo sąlygoms gauti bei išduoda planavimo sąlygas ir jų sąvadus teritorijų planavimo dokumentams rengti; 

1.8. organizuoja Savivaldybės rengiamų teritorijų planavimo dokumentų svarstymą su visuomene, dalyvauja kitų planavimo subjektų parengtų teritorijų planavimo dokumentų svarstymo su visuomene procese;

1.9. apibendrina gyventojų skundus ir pasiūlymus dėl teritorijų planavimo dokumentų, rengia medžiagą ir konsultuoja, sprendžiant ginčus;

1.10. konsultuoja bei informuoja fizinius ir juridinius asmenis apie teritorijų planavimo procedūras, patvirtintus teritorijų planavimo dokumentus;

1.11. analizuoja inžinerinės infrastruktūros esamą būklę ir plėtrą, organizuoja specialiųjų planų susisiekimo ir inžinerinei infrastruktūrai plėtoti rengimą;

1.12. tvarko teritorijų planavimo dokumentų registrą, jų archyvą, kaupia ir tvarko teritorijų planavimo duomenų banką.

2. Žemėtvarkos srityje:

2.1. rengia dokumentus dėl valstybinės žemės perdavimo Savivaldybės nuosavybėn, taip pat dėl jos perdavimo panaudos ar patikėjimo pagrindais;

2.2. organizuoja žemės sklypų kadastrinių matavimų rengimą;

2.3. teikia Nacionalinės žemės tarnybos Plungės ir Rietavo  skyriui patvirtintus parduodamo, išnuomojamo ar kitaip įgyjamo žemės sklypo duomenis aukcionams skelbti;

2.4. organizuoja žemės plotų priskyrimą valstybės išperkamai ir (ar) neprivatizuojamai žemei;

2.5. organizuoja žemės paėmimo visuomenės poreikiams procedūras;

2.6. konsultuoja fizinius ir juridinius asmenis dėl tikslinės žemės naudojimo paskirties, jos keitimo galimybių ir tvarkos;

2.7. derina žemėtvarkos specialistų parengtus žemės sklypų planus;

2.8. dalyvauja komisijose nagrinėjant su žemėtvarka susijusius klausimus;

2.9. tvarko gatvių ir adresų valstybinį registrą;

2.10. rengia pasiūlymus dėl Savivaldybės gyvenamųjų vietovių teritorijų ribų bei pavadinimų nustatymo ar keitimo.

3. Statybos srityje:

3.1. nustato specialiuosius architektūros reikalavimams statinio projektui parengti;

3.2. tikrina statybos projektus, rekonstravimo projektus, pastato atnaujinimo (modernizavimo) projektus, griovimo projektus, registruoja ir išduoda leidimą statyti naują statinį, leidimą rekonstruoti statinį ir leidimą atnaujinti (modernizuoti) pastatą;

3.3. tikrina kapitalinio remonto projektus, paprastojo remonto projektus, supaprastintus statybos projektus, supaprastintus rekonstravimo projektus, kapitalinio remonto aprašus, paprastojo remonto aprašus, griovimo projektus, griovimo aprašus, supaprastintus griovimo aprašus, pastato (patalpos, patalpų) paskirties keitimo projektus, tvarkybos darbų projektus, registruoja ir išduoda rašytinius pritarimus;

3.4. dalyvauja svarstant statybos, rekonstravimo ir remonto programas;

3.5. dalyvauja statybos užbaigimo komisijose, reikalauja projektinių sprendimų išbaigtumo ir nustatytų reikalavimų išpildymo;

3.6. dalyvauja įteisinant savavališkas statybas;

4. Kraštotvarkos srityje:

4.1. organizuoja kraštovaizdžio tvarkymo planų ir projektų rengimą, užtikrina, kad Savivaldybės teritorijoje būtų sukurta vieninga želdynų sistema;

4.2. derina želdynų tvarkymo ir kūrimo projektus;

4.3. dalyvauja želdynų ir želdinių apsaugos ir priežiūros komisijos veikloje;

4.4. teikia pasiūlymus vertingiems kraštovaizdžio objektams išsaugoti ir saugomoms teritorijoms steigti;

4.5. derina išorinės vaizdinės reklamos, vaizdinės agitacijos, šventinės reklamos, masinių renginių apipavidalinimo ir mažųjų architektūros formų projektus.

5. Nekilnojamojo kultūros paveldo išsaugojimo srityje:

5.1. kontroliuoja nekilnojamojo kultūros paveldo, esančio Savivaldybės teritorijoje, būklę ir rūpinasi jo išsaugojimu;

5.2. rengia nekilnojamojo kultūros paveldo tvarkymo ir panaudojimo programas, organizuoja jų įgyvendinimą;

5.3. rengia nekilnojamojo kultūros paveldo išsaugojimo ir pritaikymo projektus struktūriniams fondams;

5.4. tvarko vietinį (savivaldybės) nekilnojamųjų kultūros vertybių registrą;

5.5. teikia pasiūlymus dėl architektūrinę, urbanistinę, istorinę, mitologinę bei meninę vertę turinčių objektų įrašymo į respublikinį (valstybės) ir vietinį (savivaldybės) nekilnojamųjų kultūros vertybių registrus;

5.6. organizuoja Savivaldybei priklausančių, taip pat Savivaldybės teritorijoje esančių, bet konkrečių savininkų neturinčių, nekilnojamųjų kultūros vertybių tyrimą, konservavimą, restauravimą ir apsaugos priemonių įrengimą;

5.7. informuoja Savivaldybės administracijos direktorių ir Kultūros paveldo departamentą apie nekilnojamųjų kultūros vertybių būklės įvertinimo rezultatus;

5.8. kaupia informaciją ir saugoja dokumentus apie Lietuvos Respublikos Kultūros vertybių registre įrašytas kultūros paveldo vertybes;

5.9. konsultuoja kultūros vertybių savininkus ir naudotojus šių vertybių išsaugojimo klausimais;

5.10. populiarina savivaldybės teritorijoje esantį kultūros paveldą.

6. Geodezijos ir geografinės informacinės sistemos (GIS) srityje:

6.1.  kaupia ir administruoja savivaldybės GIS duomenų bazę;

6.2.  kontroliuoja savivaldybės administruojamoje teritorijoje vykdomus geodezinius darbus;

6.3. koordinuoja GIS diegimo procesus, aprūpina administraciją ir kitus vartotojus GIS bei geodezine medžiaga;

6.4. patikėjimo teise valdo, naudoja valstybei nuosavybės teise priklausantį turtą, kurį sudaro savivaldybės teritorijos 1:500–1:5000 mastelio topografiniai planai, georeferencinių duomenų bazės bei geodeziniai tinklai, ir šiuo turtu disponuoja;

6.5. sprendžia geodezinės, topografinės medžiagos atnaujinimo (M 1:500–1:5000), naudojimo, geodezinių tinklų sutankinimo ir geodezinių ženklų apsaugos savivaldybės teritorijoje klausimus;

6.6. organizuoja savivaldybės teritorijos administracinių ribų matavimo, ženklinimo ir kartografavimo darbus, 1:500–1:5000 mastelio topografinių planų, georeferencinių duomenų bazių, vietinių geodezinių tinklų sudarymą;

6.7. nustato savivaldybės teritorijos duomenų bazių turinį bei naudojimosi sąlygas fiziniams ir juridiniams asmenims, nepažeisdžiant autorių teisių į duomenų bazes;

6.8. atlieka geodezinės ir topografinės veiklos savivaldybės teritorijoje priežiūrą ir kontrolę;

6.9. organizuoja savivaldybės teritorijos georeferencinių duomenų bazių sudarymą;

6.10. teikia vartotojams geodezinę, topografinę ir kartografinę medžiagą bei georeferencinius duomenis.

7. Kitos funkcijos:

7.1. rengia Skyriaus kompetencijai priskirtais klausimais Savivaldybės tarybos sprendimų, mero potvarkių, administracijos direktoriaus įsakymų ir kitų dokumentų projektus;

7.2. dalyvauja rengiant informacinę medžiagą susijusią su Plungės rajono įvaizdžio formavimu (informaciniai leidiniai, bukletai, foto albumai ir pan.);

7.3. dalyvauja savivaldybės institucijų ir pareigūnų sudarytų kolegialių organų (komisijų, darbo grupių ir kt.) darbe.

Pareigos Vardas Pavardė Telefono nr. El. paštas Kabineto nr.
Vedėjas Tomas Jocys (8 448) 731 38 +370 640 53643 tomas.jocys@plunge.lt 417 Ikona
ARCHITEKTŪROS IR TERITORIJŲ PLANAVIMO SKYRIAUS VEDĖJO-VYRIAUSIOJO ARCHITEKTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
 
Valstybės tarnautojas, einantis šias funkcijas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

  • turėti aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą meno studijų srities architektūros krypties išsilavinimą (magistro kvalifikacinį laipsnį);
  • turėti ne mažesnę kaip 3 metų darbo patirtį projektavimo, teritorijų planavimo, kraštotvarkos srityje;
  • turėti LR Aplinkos ministerijos išduotą galiojantį kvalifikacijos atestatą, suteikiantį teisę vykdyti savivaldybės vyriausiojo architekto pareigybės funkcijas;
  • būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais teritorijų planavimo, statybos, nekilnojamojo kultūros paveldo apsaugos, žemėtvarkos, vietos savivaldos, valstybės tarnybos, viešojo administravimo, teisės aktų rengimo klausimus.
  • mokėti analizuoti ir apibendrinti informaciją, rengti išvadas, identifikuoti problemas ir pateikti jų sprendimo būdus, sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
  • mokėti dirbti kompiuterinėmis Microsoft Office paketo programomis.

Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas, vykdo šias funkcijas:

  • vadovauja skyriaus valstybės tarnautojams ir darbuotojams, dirbantiems pagal darbo sutartis (toliau – specialistai), paskirsto jiems užduotis, kontroliuoja jų vykdymą, siekdamas užtikrinti skyriaus nuostatuose nustatytų uždavinių įgyvendinimą ir funkcijų vykdymą, planuoja skyriaus veiklą;
  • užtikrina, kad skyriuje būtų vykdomi Lietuvos Respublikos įstatymų, kitų teisės aktų, administracijos direktoriaus įsakymų bei tarybos sprendimų reikalavimai;
  • teikia pasiūlymus Savivaldybės tarybai, Administracijos direktoriui dėl Savivaldybės teritorijų planavimo dokumentų rengimo, koregavimo ir tvirtinimo, architektūros ir kraštovaizdžio formavimo principų ir realizavimo Savivaldybės teritorijoje, dėl naujų pastatų statybos, rekonstrukcijos ir remonto projektų, parenka sklypus jų statyboms ir ruošia pasiūlymus dėl jų užstatymo;
  • koordinuoja organizacinių, informacinių bei tvarkomųjų dokumentų rengimą skyriuje bei atlieka kitų Savivaldybės struktūrinių padalinių paruoštų dokumentų, liečiančių skyriaus funkcijas, atitiktį galiojantiems teisės aktams savo kompetencijos ribose;
  • koordinuoja kompleksinės kraštotvarkos veiklą, užtikrinant urbanistikos ir architektūros pažangą, nekilnojamojo kultūros paveldo apsaugą;
  • rengia rajono teritorijos kraštotvarkos perspektyvinio vystymo pasiūlymus, atsižvelgiant į susiklosčiusį etninį kraštovaizdį, tautos tradicijas, teritorijų funkcijas;
  • organizuoja Savivaldybės teritorijos ar jos dalių bendrojo, specialiojo ir detaliojo planavimo dokumentų, finansuojamų iš Savivaldybės biudžeto, rengimą ir kontroliuoja jų įgyvendinimą;
  • dalyvauja organizuojant konkursus projektavimo ir planavimo paslaugų teikėjams parinkti, derina šių paslaugų užduotis, pirkimo sutarčių projektus, kontroliuoja jų vykdymą.
  • rengia Savivaldybės tarybos, mero potvarkių, Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymų, kitų dokumentų ir raštų projektus teritorijų planavimo, architektūros ir kraštovaizdžio formavimo klausimais, vadovauja jų rengimui, kai projektus ruošia skyriaus specialistai;
  • pristato savo paruoštus teisės aktų projektus Savivaldybės tarybos, jos komitetų posėdžiuose;
  • vadovauja Savivaldybės nuolatinei statybos komisijai derinant teritorijų planavimo dokumentus;
  • nagrinėja prašymus, skundus ir pasiūlymus skyriaus kompetencijos klausimais bei atlieka atsakymų į skyriuje gautus prašymus, skundus rengimo kontrolę;
  • tvirtina specialiuosius architektūros reikalavimus;
  • derina statinių projektus, kurie yra parengti pagal specialiuosius architektūros reikalavimus, taip pat projektus, kuriuose yra sklypo sutvarkymo dalis;
  • pasirašo statybą leidžiančius dokumentus statiniams, kurių projektai yra parengti pagal specialiuosius architektūros reikalavimus, taip pat statiniams, kurių projektuose yra sklypo sutvarkymo dalis;
  • kontroliuoja sutarčių dėl detaliojo teritorijų planavimo organizatoriaus teisių ir pareigų perdavimo žemės sklypų valdytojui ar naudotojui rengimą;
  • tvirtina planavimo sąlygas bei sąvadus teritorijų planavimo dokumentams rengti, derina parengtus teritorijų planavimo dokumentus;
  • atstovauja Savivaldybę kitų planavimo subjektų rengiamų planavimo dokumentų sprendinių derinimo procese teisės aktų nustatyta tvarka;
  • dalyvauja rengiant Savivaldybės raidos analizę ir prognozes, programas ir projektus;
  • dalyvauja įvairių komisijų darbe, administracijos direktoriui, Savivaldybės tarybai, merui pavedus – joms vadovauja;
  • paveda skyriaus specialistams dalyvauti komisijose, pasitarimuose ir kitur, kai sprendžiami skyriui aktualūs klausimai;
  • rūpinasi, kad skyriaus specialistams būtų sudarytos tinkamos darbo sąlygos, informuoja administracijos direktorių apie jų būklę;
  • vertina skyriaus valstybės tarnautojų tarnybinę veiklą;
  • teikia administracijos direktoriui siūlymus dėl skyriaus darbo gerinimo, specialistų skyrimo pareigoms ar atleidimo iš jų, skatinimo ar apdovanojimo, priemokų nustatymo ar tarnybinių nuobaudų skyrimo, etatų steigimo ar panaikinimo;
  • bendradarbiauja su kitais Savivaldybės administracijos padaliniais;
  • veikia skyriaus vardu ir atstovauja jam visose institucijose, informuoja visuomenę klausimais, susijusiais su skyriaus uždaviniais ir funkcijomis;
  • dalyvauja rengiant informacinę medžiagą susijusią su Plungės rajono vizualinio įvaizdžio formavimu;
  • teikia skyriaus veiklos metinę ataskaitą administracijos direktoriui;
  • vykdo kitus administracijos direktoriaus pavedimus.

Seniūnijos

Seniūnija Daugiau informacijos

1. Neviršydama savo įgaliojimų, seniūnijos teritorijoje organizuoja ir kontroliuoja Savivaldybės institucijų sprendimų įgyvendinimą arba pati juos įgyvendina;

2. prireikus įvertina atskirų šeimų (asmenų) gyvenimo sąlygas bei poreikius ir pateikia Savivaldybės administracijai siūlymus dėl socialinės paramos toms šeimoms (asmenims) reikalingumo ir paramos būdų;

3. pagal kompetenciją organizuoja vaiko teisių apsaugą ir darbą su probleminėmis šeimomis, kuriose auga vaikai arba kurioms apribotos tėvų teisės į vaikus;

4. kaimo vietovėse tvarko namų ūkio knygas vidaus reikalų ministro nustatyta tvarka;

5. renka ir Administracijos direktoriui teikia duomenis, reikalingus mokyklinio amžiaus vaikų apskaitai;

7. kaimo vietovėse registruoja žemės, vandens telkinių, miško sklypų savininkų, valdytojų ir naudotojų pranešimus apie medžiojamųjų gyvūnų ir griežtai saugomų rūšių laukinių gyvūnų padarytą žalą ir teikia duomenis Administracijos direktoriui;

8. dalyvauja rengiant ir įgyvendinant kaimo plėtros programas;

9. dalyvauja organizuojant civilinę saugą;

10. dalyvauja rengiant ir įgyvendinant gyventojų užimtumo programas seniūnijos aptarnaujamoje teritorijoje;

11. nustatyta tvarka dalyvauja rengiant gyventojų apklausas, atliekant gyventojų ir būstų, kitus visuotinius surašymus;

12. padeda organizuoti Respublikos Prezidento, Seimo rinkimus, rinkimus į Europos Parlamentą, Savivaldybės tarybos rinkimus ir referendumus;

13. dalyvauja kuriant ir įgyvendinant informacinės visuomenės plėtros programas;

14. dalyvauja organizuojant arba organizuoja gyventojų poilsį;

15. organizuoja viešuosius ir visuomenei naudingus darbus;

16. organizuoja ir kontroliuoja savivaldybės kelių, bendrojo naudojimo teritorijų, kapinių, želdinių, gatvių, šaligatvių valymą ir priežiūrą, gatvių ir kitų viešų vietų apšvietimą, viešųjų tualetų paslaugų teikimą;

17. nustatyta tvarka gali organizuoti socialinės paramos teikimą ir pašalpų mokėjimą;

18. organizuoja ir įgyvendina valstybės perduotas funkcijas žemės ūkio srityje;

19. tvarko priskirtus registrus ir nustatyta tvarka teikia duomenis;

20. tvarko gyvenamosios vietos deklaravimo duomenų ir gyvenamosios vietos neturinčių asmenų apskaitą;

21. Savivaldybės tarybos sprendimu tik tuo atveju, kai nėra viešųjų paslaugų teikėjo, gali laikinai teikti viešąsias paslaugas, kurias administruoti paskiriamas kitas Savivaldybės administracijos padalinys;

22. organizuoja viešuosius darbus.

Seniūnas Daugiau informacijos

1. Atlieka seniūnijos vidaus administravimą;

2. administruoja seniūnijai skirtus asignavimus;

3. rengia seniūnijos veiklos programas, teikia jas svarstyti seniūnijos seniūnaičių sueigai ir tvirtinti jas Savivaldybės tarybai. Supažindina seniūnaičius su Savivaldybės tarybos patvirtintomis programomis ir aptaria skirtų asignavimų naudojimą;

4 išduoda seniūnijai priskirtos teritorijos gyventojams Gyvenamosios vietos deklaravimo įstatyme nustatytus, taip pat šeimos sudėtį ir kitokius faktinę padėtį patvirtinančius dokumentus, išskyrus atvejus, kai tai pagal teisės aktus turi būti patvirtinta kitais dokumentais;

5. seniūnijoje, kurios aptarnaujamoje teritorijoje nėra civilinės metrikacijos įstaigų, registruoja 1mirtis;

6. išduota leidimus laidoti, jeigu seniūnijos aptarnaujamoje teritorijoje atlieka kapinių priežiūrą;

7. Notariato įstatymo nustatyta tvarka neatlygintinai atlieka seniūnijai priskirtos teritorijos gyventojams notarinius veiksmus ir Civilinio kodekso nustatyta tvarka neatlygintinai tvirtina seniūnijai priskirtos teritorijos gyventojų oficialiesiems testamentams prilyginamus testamentus. Seniūnas notarinius veiksmus atlieka seniūnijos patalpose. Atlikti notarinius veiksmus ne seniūnijos patalpose seniūnas gali tik tuo atveju, kai suinteresuotas asmuo dėl svarbios priežasties negali atvykti į seniūnijos patalpas ir iškviečia seniūną į savo gyvenamąją vietą;

8. pagal kompetenciją surašo administracinių teisės pažeidimų protokolus, nagrinėja administracinių teisės pažeidimų bylas;

9. kontroliuoja, ar teikiant viešąsias paslaugas laikomasi teisės aktuose ir sutartyse nustatytų reikalavimų dėl jų teikimo, nagrinėja gyventojų prašymus, skundus dėl viešųjų paslaugų teikimo ir šiais klausimais pagal kompetenciją priima sprendimus. Savivaldybės administracijai, kitiems viešųjų paslaugų teikimą administruojantiems subjektams teikia pasiūlymus dėl viešųjų paslaugų teikimo gerinimo;

10. nustatyta tvarka prižiūri prekybą viešose vietose;

11. teikia Administracijos direktoriui pasiūlymus dėl kitų Savivaldybės administracijos struktūrinių padalinių valstybės tarnautojų ir Savivaldybės įstaigų vadovų veiklos seniūnijai priskirtoje teritorijoje tobulinimo, Savivaldybei priklausančių kelių, gyvenviečių gatvių, šaligatvių ir aikščių tvarkymo, vietinio susisiekimo transporto organizavimo, Savivaldybei priklausančių pastatų ir statinių remonto, paminklų, kapinių priežiūros, viešųjų paslaugų teikimo gyventojams organizavimo;

12. prireikus rengia Savivaldybės tarybos sprendimų ir mero potvarkių, Administracijos direktoriaus įsakymų projektus seniūnijos veiklos klausimais, organizuoja ir kontroliuoja priimtų sprendimų vykdymą;

13. šaukia seniūnijai priskirtos teritorijos gyventojų sueigas ir organizuoja gyventojų susitikimus su Savivaldybės ir valstybės institucijų pareigūnais;

14. dalyvauja Savivaldybės institucijų posėdžiuose, kai svarstomi su seniūnijai priskirtos teritorijos bendruomenės gyvenimu susiję klausimai, arba įgalioja tai daryti kitą seniūnijos valstybės tarnautoją;

15. pagal savo kompetenciją dalyvauja įvairių komisijų, darbo grupių veikloje;

16. rengia viešųjų pirkimų dokumentus ir teikia juos derinti Viešųjų pirkimų skyriui;

17. kontroliuoja, kaip fiziniai ir juridiniai asmenys laikosi Plungės rajono tvarkymo ir švaros taisyklių, kitų Savivaldybės tarybos sprendimais priimtų taisyklių, už kurias numatoma administracinė atsakomybė;

18. sudaro neūkiškai prižiūrimų statinių (jei tokių yra) sąrašus ir pateikia juos Vietos ūkio ir turto skyriui;

19. dalyvauja organizuojant civilinę saugą seniūnijos teritorijoje;

20. apibendrina gyvenamųjų vietovių bendruomenių atstovų pastabas, pasiūlymus ir teikia juos Administracijos direktoriui. Konsultuoja seniūnijai priskirtos teritorijos gyventojus ir teikia jiems informaciją apie Savivaldybės institucijų, Savivaldybės administracijos ir valstybės institucijų veiklą savivaldybės teritorijoje;

21. ne rečiau kaip kartą per metus teikia seniūnijos veiklos ataskaitą seniūnaičių sueigai ir Administracijos direktoriui;

22. vykdo kitas Savivaldybės tarybos sprendimais ir Administracijos direktoriaus įsakymais perduotas funkcijas.

Alsėdžių seniūnija Ikona

Telšių g. 10 B, Alsėdžiai, Plungės r. sav.

Pareigos Vardas Pavardė Telefono nr. El. paštas Kabineto nr.
Savivaldybės gydytoja Oresta Gerulskienė (8 448) 731 48 +370 640 53639 savgydytojas@plunge.lt 324 Ikona
Babruno seniūnija Ikona
Pareigos Vardas Pavardė Telefono nr. El. paštas Kabineto nr.
Paskutinis atnaujinimas: 2021-10-26 15:51:51
Skip to content
This site is registered on wpml.org as a development site.